måndag 23 januari 2012

Mönster

Hej på er!

Nu är det många projekt på gång samtidigt. Det ser även ut som att en atombomb har slagit ner här mitt i vårt hus i Hackis. Vi har hantverkare här nästan varenda dag (vilket är bra för då går allt mycket snabbare) för att vi har haft en fuktskada i badrummet som nu håller på att fixas till. Det ska bli riktigt trevligt att få ett nytt badrum men det är ingen direkt höjdare att gå ut i garaget på toa och duscha hos nära och kära. Men det går i några veckor!

Jag har precis börjat en ny kurs, Sociologi II, och det gör att jag istället för att virka måste sitta och läsa om gamla gubbar hela dagarna. Nej skämt åt sido, jag har ju pluggat tidigare också men nu är det liksom uppstart på en ny kurs och då lär man vara lite mer fokuserad... Det gör det ju inte bättre att läraren berättar för oss hur tråkiga och svåra böckerna är det första han gör på introduktionsföreläsningen. Det är nog för att han vill att vi ska gå på föreläsningarna ;-)

Nu har jag iallafall lagt ut de alster jag gör och mönster eller länkar till dem här på en sida, ni hittar den längst upp där det står "mönster". Denna sida kommer kontinuerligt att uppdateras vartefter jag lägger upp vad jag har gjort här i inläggen. 

Imorgon ska jag lägga upp ett nytt litet djur som jag har gjort men som för tillfället befinner sig i ett litet paket på väg norrut.

Virk, virk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar