torsdag 22 december 2011

Mobil med prinsessbakelser (lyx)

Den här barnvagnsmobilen gjorde jag när Atle var liten. Det är han som ligger och tittar på den också. Här är han nog lika gammal som Ingrid är nu. Va fort det går!

Det här är iallafall en lite mer lyxig variant. Här har jag virkat snören som går att ta loss när de är så pass gamla att de inte vill ha någon mobil längre. Och så är det även gröna blad på de här.









Här har jag hängt upp dem för ett stundande kalas!


Nu har jag läst lite och känner mig ganska klar med plugg innan jul. Nu vill jag bara vara ledig! Här ska snart bakas, kokas knäck och kola. Vi ska även åka ner en sväng till Lagret och affärerna där nere för att inhandla en sista julklapp och kanske till och med en plastgran! Det trodde jag aldrig...

God Jul på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar