tisdag 20 december 2011

Prinsessbakelsegalgar

Dessa prinsessbakelsegalgar började jag virka för några år sedan. Jag har många trägalgar kvar att göra av också. Men har du några som ligger där hemma och skräpar får du gärna höra av dig!

 Kul att ha som lite extra piff i hallen kanske eller varför inte ha dem framme med någon fin klänning.







Grön med rosa ros

Rosa med röd ros

Ljusblå med blå ros

Ett gäng jag virkade på beställning.


Idag har jag varit och ättit jullunch med mamma och Ingrid. Mycket trevligt med julstämning, god mat och fint sällskap. Har börjat virka på en pistachgrön traktor nu som jag fått beställning på. Kul, kul att få göra något kreativt igen! =)

Kram Sandra

1 kommentar:

  1. Jätte fina galger!
    Roligt att du skrev till mig så jag hittade till dig :)

    Kram Cina

    SvaraRadera